Next week

Publicerad: 2012-11-27 i vardagen
 
Jag ser inte fram emot nästa vecka kan jag ju säga. Veckan efter det är inte heller att hurra för direkt.
Längtar mer till jullovet nu än någonsin!
 
Anyway, i skolan idag har jag faktiskt fått en massa gjort för en gångsskull! På de tre första lektionerna var det uppsatsskrivning som gällde, inte helt lätt att byta från ett ämne till ett annat och börja på en annan uppsats menmen, det gick i alla fall! Mest nöjd är jag med att jag äntligen lyckades börja på min historia uppsats, den som jag har haft sjukt svårt med. Och på tal om historia, fick godkänt på mitt förra prov, är hur glad som helst!! Äntligen kanske historian börjar reda upp sig?
 
Nu blir det oth och mat, sen ner och jobba en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback