Pluggkväll

Publicerad: 2012-11-22 i vardagen
 
Sjukhuset var pain. Jag fick vänta i en timme innan jag fick komma in, fick ta en massa prover. Dem kom fram till att det var ett virus och att jag var smittbärare av halsfluss men inte hade det själv, men det kunde utvecklas och bli det. Så jag fick dricka massa flytande tabletter och fick inhalation. Den flytande smörjan smakade skit och fick kräkreaktioner och inhalationen bestod av 1 minuts inhalation av pulver som gjorde att jag dregglade. Fick med mig en 10 dagars kur av pencillin hem så jag inte ska smitta andra.
 
Anyway, nog om sjukskit. Var nyss på utvecklingssamtal och det var lika underhållande som det brukar. Och plugghögen är större än någonsin så ska sätta igång. Pappa försöker förklara historian för mig, det fungerar och jag förstår ungefär vad jag ska skriva om. Men när jag vill ha rättlinjer igen och läser frågorna är jag tillbaka på noll igen. Så jag lämnar historian och övergår till religionen. Där förstår jag i alla fall frågorna.
 
Nog om det, plugg hela kvällen nu och skola i morgon. Ser dock fram emot morgondagen, det kommer nog bli en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Irene

Krya på dig och lycka till med skolarbetet.

2012-11-22 @ 20:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback