Storstädning

Publicerad: 2012-11-10 i vardagen
 
Jag vaknade vid 10 i morse och gick direkt upp och åt frukost och grejer. Idag har det varit städning för hela slanten, och än är jag inte färdig! Jag har städat båda mina rum och är nu inne på hallen, hallen blir det julstädning i idag. Ingen har städat där på år och dar bland alla skivor och spel osv. Så nu sitter jag och kollar igenom över 50st olika skivor vad som finns på dom och vad som ska sparas osv. Har ju hittat en och annan rolig bild från mina yngre dar kan jag ju säga!
 
När jag är klar med detta så blir det träning! Kände att det var dags nu, så med min olidliga träningsvärk så ska jag dra ut på en springrunda, men först måste jag bli klar med det här evighetsarbetet.
 
tagna 2007.... hahahaha söt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback