Värsta natten på länge.

Publicerad: 2012-11-19 i vardagen
 
Mådde piss i gårkväll så somnade vid 9. Vaknade vid halv 3 av att jag inte kunde andas, hela halsen var svullen och igentäppt på något konstigt vänster. Hade svårt att andas när jag låg ner så fick sitta upp. Jag försökte dricka vatten men kunde inte svälja det så det bara rann ut ur munnen, himla mysigt. Kunde inte somna sittandes och dregglande så istället läste jag ut hela min svenskabok som jag har i läxa. Vid 5 något så var jag klar och utmattad somnade jag sittandes, ändå. Vaknade vid halv 9 av att jag hade nacksparr, mitt liv suger.
 
Så nu sitter jag i soffan med 38,9 graders feber och svettas som en åsna. Det enda jag ätit idag är havssalt, grymt. Men har faktiskt fått ner ett glas vatten nu med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan va halsfluss för mådde lika dåligt som dig när jag hade det! :( krya på dig!!

2012-11-19 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback