filmtips!

Publicerad: 2012-10-20 i insperation
 
svar: Den var helt sjukt bra! Jag blir lätt uttråkad när jag kollar på filmer så länge det inte är skräckfilmer, men den här så satt jag klistrad 20 cm från skärmen näst intill hela filmen. Den handlar om en flicka som ska till Paris med sin vän, och de första dom gör är att bli kidnappade och hamnar i ett albanskt sexnätverk med sex och droger. Hennes pappa gör allt i sin makt för att hitta henne och dödar alla i hans väg along the road.
 
Kort och gott, grym film, riktigt sevärd!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, måste varit väldigt trött när jag skrev det där! Men nu får ju flera ta del av filmen :) Jag tänkte att du hade sett Taken 2! haha! men taken är bra, ja :D

2012-10-20 @ 12:39:46
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback