Naturkunskap.

Publicerad: 2012-09-28 i vardagen
 
Sitter på naturkunskapen just nu, tråkigt as hell. Hade datorteknik innan, skulle ladda ner nån skit under hela dagen typ, men mitt har ju crashat så måste gå tillbaka dit. Orkar inte. Vill bara gå hem. Har inte pluggat på engelskan sen heller, as jobbigt. 
 
Ikväll blir det inte fest, blir bara sitta hemma och kolla på film och äta mig tjock typ, rätt skönt. Jobb i morgon, långlördag, fett jobbigt. Fett negativ jag är idag, men det får man lov att vara vissa dagar. På lördag blir det nog alkohol tror jag, med Blandannat Ebbz i alla fall.
 
Jag vill verkligen hem, nu. JAG KOMMER ENDÅ FÅ IG PÅ ENGELSKAN SÅ DET ÄR ONDÖIGT!!! åh damp. 
 
Nu ska jag ta min kickboard och skita i allt, so long gayboys.
Fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback