Sista skoldagen för veckan.

Publicerad: 2012-09-13 i vardagen
 
Det har varit en soft dag idag! Dagen började med Datorteknik (bytte till det från kinesiskan) och det var faktiskt askul! Trodde det skulle vara drygt och så men läraren var soft och klassen var nice. Efter det var det idrott men var inte med eftersom jag är förkyld och vill inte få ett till anfall som jag fick igår när jag sprang. Nu sitter jag hemma och väntar på att den sista lektionen ska börja, ensemble. 
 
Efter det blir det packa och så och om mina lungor mår bra ska jag ut och gå en sväng. Sen blir det hockey nere hos Andy, HV-FBK. Tagga gärnet.
 
Såhär kul hade vi mellan perioderna sist vi kollade på hockey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback