Inspark

Publicerad: 2013-08-24 i vardagen
 
 Jag och isa igår, innan alkoholintaget blev för mycket.
 
Kvällen igår slutade inte alls som jag tänkt mig. Jag skulle sovit hemma, med sällskap, men slutade i min systers lägenhet, ensam. Jag blev lite väl rund om fötterna om man säger så, gratis alkohol är inte det smartaste för en tjej som inte kan säga nej. i alla fall, jag ringde min skjuts 2 timmar tidigare än planerat. kommer knappt ihåg hemresan, har lite vaga minnen av att min kvällsmat kom upp i alla fall. jag trodde jag tappat bort mina nycklar så fick åka till min syster istället. Fick gå 300m för jag kom tydligen inte ihåg bilvägen. Råkade ramla i en nedförsbacke och skrapa upp hela mig och göra sönder mina byxor. Fick hjälp av en gammal kompis som sett, inte lite pinsamt. tog mig in till syrran, somnar som en stock. Vaknar i morse och ser mina nycklar på golvet. Då hade dom trillat ur mina byxor när jag tog av mig dom, det roligaste är att byxorna inte hade några fickor.
 
min kväll var hur rolig som helst, även om den slutade rätt kaoz och att man inte mår som en prins idag. ikväll blir det lugnt. Har gosat ner mig i min säng med en film.

Kommentarer
Postat av: Isa

Nästa gång är vi lite mindre onyktra tycker jag. Fy satan i helvete är det enda jag kan säga...

Du är en ängel, bara så du vet det, puss <3

2013-08-25 @ 19:54:12
URL: http://theisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback