Tjo bre.

Publicerad: 2013-08-02 i vardagen
 
Det var längesen, synd om er. 
 
Jobb, fest, mys, mat och familj har min senaste månad bestått av. Mest jobb. Men nu så är det slut på det för i onsdags gick jag på semester! Eller nästan i alla fall. Jag jobbar fortfarande varje lördag, men det är något man får ta! De senaste dagarna har jag spenderat tid med min familj och släkt. Ätit god mat, spelat parkubb och bara umgåtts. Det har varit härligt, inte alltid alla är samlade på ett ställe.
 
Vad har jag inplanerat nu på min semester då? Jo på lördag blir det kräftskiva för hela slanten, sen nästa vecka är det camping som gäller, om vädret nu tillåter det, det vet man aldrig. Sen veckan innan skolan börjar så är det medelhavet som gäller!!!!! Resan är ännu inte bokad, så destination är inte fastställd ännu, men vi drar en sista minuten iaf. Ska nog boka nu i veckan!
 
Skolan börjar snart också, inte skit taggad. Det enda som snurrat i mitt huvud den senaste tiden är mitt förbannade projektarbete. Jag vill inte göra det, det stressar sönder mig. Kommer med all säkerhet gå in i väggen i slutet av 3an, har en stark känsla av det. Jäjä, det är ett senare problem. Nu ska jag städa mitt hus så det är finfint tills i morgon. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback