Fredagen den 13e

Publicerad: 2013-12-13 i vardagen
 
Och vad är odsen att det inträffar på Luciadagen? Haha. 
 
Jag har varit ledig från skolan idag, eller ah, ledig och ledig, jag tog min egna ledighet. Jag hade bara en lektion idag, så jag kände nej, idag ska jag vara ledig. Ställde inget alarm i morse, vaknade vid 09:45 av att jag fick sms. Tog på mig kläder och åkte till skolan, Luciatåget är ju något man inte får missa, speciellt inte när det är ens klass. Det både lät och såg bra ut, blir så himla glad, och Kajsa var en otroligt fin Lucia.
 
Ikväll ska jag umgås med mina vänner, planera nyår, fetta oss och kanske till och med basta. Himla mysigt. Tänkte ta mig någon cider också, men ska upp tidigt i morgon så det är nog lika bra att låta bli.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är rysligt bra och rolig att läsa!! :')
Vem ska du fira nyår med? :)
vart? :)
kanske möter en pingla som dig ;)

2013-12-26 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback