Måste man gymma för att komma i form?

Publicerad: 2013-02-14 i Träning
 
För det första, tack så jätte mycket!
 
För det andra, nej verkligen inte! Man måste inte träna på gym för att få snygg kropp och muskler. Dock så tror jag att det är sjukt mycket lättare och roligare på gym, men jag har ju aldrig testat så egentligen så har jag inte någon rätt att utrycka mig om detta. Men att träna hemma som jag gör är så sjukt drygt och långtråkigt. Man måste vara mycket påhittigare om man tränar hemma, eftersom här finns inga maskiner till hjälp här finns bara du, din kropp och kanske några tyngder. Men nej, man behöver verkligen inte träna på gym för att man ska komma i form! Det har blivit som en trend att nästan alla ska gymma, tyvärr.
 
Hoppas du fick svar på din fråga! Och jag tycker verkligen det är jätte roligt att svara på frågor! Jag är ju inget proffs som sagt men att bara få dela med mig av mina åsikter och tankar om träning tycker jag är jätte roligt verkligen. Så är det något ni undrar över så tveka inte att fråga, me love questions! Det behöver inte vara just om träning, gillar alla sortes frågor. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback