svar på kommentar

Publicerad: 2013-01-30 i good to know
 
För det första så måste jag säga tack, tack så hjärtligt!
 
För det andra, För mig handlar det inte om att få snygg kropp, jag tränar inte för att se bra ut. Men visst, det skulle inte skada med platt mage och större rumpa, men det är inte därför jag tränar. Jag tränar för att komma i form, precis som jag skrev i det inlägget. Jag tränar för att få kondis och bli stark, få muskler. Jag är har hellre magrutor (som vissa tycker är skit fult) än att revbenen syns, true story. Jag tycker inte heller det är så särskillt snyggt med magrutor på tjejer, men det är snyggare än revben. Magrutor bevisar att man tränar istället för att svälta sig själv. Och att svälta sig själv är något av de sakerna jag är mest rädd för, folk som svälter sig själva. Jag hatar det, står inte ut med att se det, jag får ont i hela kroppen.
 
Ah nu babblade jag vidare som vanligt om något som inte hade med kommentaren att göra, peace bröder, va nöjd med era kroppar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälper det att gå ut och gå för plattmage och träna hemma?

2013-01-31 @ 10:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback