Hallihallå!

Publicerad: 2013-07-07 i vardagen
 
Nej men ser man på, en grunka. Sara är tillbax! För idag i alla fall. Varför uppdaterar jag inte? Jo för jag har ett liv. Jag jobbar röven av mig, har värre jobbtider än jultomten, skojar inte. När jag inte jobbar så vilar jag upp mig, jag blir rätt så schleten av jobbet. Det enda jag gjort sen midsommar som är värt att nämna, är att jag var och shoppade med Isa en dag, hängde på gullbranna festivalen en dag och myste och kollade på film med mina vänner en dag. Roligt sommarlov jag verkar ha va? Fest.
 
Men snart ska det bli ändring på det. För i helgen är jag ledig, och vet ni vad jag gör då? Jag och mina två systrar drar till Falsterbo för att kolla på världscupen i hoppning! Och sen på kvällen blir det utgång. Det är helt sjukt vad taggad jag är. Kanske för att jag inte har gjort något roligt på hur länge som helst, eller så är det bara för att jag är alkoholsugen, men vet aldrig! Fett taggad i alla fall!
 
Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på film och äta god mat. Tänkte se om jag kunde åka till Tö men fick inte tag på min farmors syster så det gick inte. Jag som var sugen på att bara åka ut till den stugan och bara vara och inte göra någonting, hade varit skönt. Kanske åker dit i morgon istället, eller mellbystrand..
 
Nepp nu är maten klar så ska äta nu. Skinka och mozarella, sen kött och potatisgratäng till varmrätt. Mums. Nu kanske vi inte hörs på ett tag igen om jag känner mig själv rätt. Gråt inte för mycket. Puss hoppas ni har ett fint sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback