9kg på 9 månader.

Publicerad: 2013-03-06 i Träning
 
<- Juni 2012, 59kg - Mars 2013, 50kg ->
Samma byxor, samma person, olika årtal.
 
Jag förstår inte. Kilona bara rasar utan att jag gör någonting? Jag åt och åt, när det inte hjälpte så började jag träna, men det blev ingen skillnad då heller. Alla mina byxor är för stora nu, alla. Visst, att va smal är inte något jag klagar på, men att väga så lite? Jag blir rädd för mig själv, vill inte. Någon som har ett bra tips för att öka i vikt?
Trivs inte, känns som om jag tynar bort. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har en superfin kropp. Jag tippar på att du är runt 165 lång? Kanske lite längre och då är 50kg en ganska bra vikt. Du ser absolut inte för smal ut. På bilden till höger har du både ben och rumpa så du behöver inte drabbas av panik. Sen ska du ju självklart försöka öka i vikt om du vill det och trivs bäst i det. :)

2013-03-10 @ 17:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback