Bra dag

Publicerad: 2013-03-25 i vardagen
 
Jag har mått helt okej idag, lite svajjigt, men okej. Hade både np i engelska och tal i svenska idag. Båda gick förvånansvärt bra! På engelskan babblade jag på som aldrig förr och svenska talet gick tydligen väldigt bra eftersom jag fick A på det. Var nervös som tusan, skakade som ett asplöv men tänkte att nu gör jag det här fullt ut och viftade med händerna och grejer. Aja, nu är det äntligen över i alla fall och behöver inte göra om det förens om ett år.
 
Efter skolan körde jag Denise till Hillerstorp, Hon skulle tatuera sig och alla tjejerna följde med så full bil blev det. Jag blev hur sugen som helst på en egen, men vet att jag kommer ångra mig m jag gör det. Men vill verkligen!! Måste ha förändring. Tungan har läkt nu så nu vill jag göra något mer, vet inte vad bara.
 
Aja, nu ska jag plugga sexualkunskap sen blir det Top Model final, härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback