Idag är det fredag.

Publicerad: 2013-03-08 i vardagen
 
Äntligen. Igår blev det ingen uppdatering, hade ingen tid till det. Bra dag annars, skola till halv fyra. Sen hängde Maffe och Daniel med mig hem, åt lite typ och tog sedan bussen till smålandsstenar och mötte upp Josef för cellgrupp. Hängde i Pingst och hade det allmänt gott. Var hemma vid 8 och var så sjukligt trött så somnade nästan direkt!
 
Idag började jag inte förens vid 10. Jag slapp min första lektion för att min lärare är bäst i världen, lätt. Resten av dagen flöt på bra. Sov halva sista lektionen, fortfarande trött som en gnu. Ikväll blir det att vara fylletaxi med Emmie ett tag sen vidare till Värnamo med ett härligt gäng. Tagg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback