Jag har mycket att ta igen

Publicerad: 2013-03-01 i vardagen
 

Hur har din dag varit? 

Jag vaknade av att jag dreglade, har druckit sjukligt mycket vatten och kissat hela tiden. (tell you more about it later!) Skrattat rätt mycket, umgåtts med fina vänner. Alltså, min dag har varit rätt bra! Dock varit väldigt hungrig.

 

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?

Vet faktiskt inte, när jag var liten ville jag i alla fall heta Linda kommer jag ihåg, vet inte riktigt varför..

 

Vilket är ditt största beroende?

Mat, utan tvekan. Det kan inte gå en kvart utan att jag tänker på mat och vill ha det, knappt det!

 

Vad gör du när ingen annan ser?

sjunger, spelar gura och dansar helt galet! Lite okvinnliga saker med som typ rapa och fisa, men sånt talar man inte högt om för sånt ska ju inte flickor hålla på med.

 

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?

Mina vänners skratt. Alla skrattar så olika och låter så sjukt roligt! Inget vanligt haha skratt, alla låter som olika djur typ!

 

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?

Jag skulle med all säkerhet vara schitzofren! Dock vet jag inte ens hur det stavas.

 

Vilken är din sörsta skräck?

Att bli instängd under vatten och drunkna. 

 

Hur gör man för att ragga på dig?

Jag vet faktiskt inte, är inte så mycket för raggning. Tar ofta inte folk seriöst.

 

Vad har du funderat över på sistone?

Hur tusan jag ska klara mitt körkort, om jag någonsin kommer kunna prata normalt, Hur jag ska orka med skolan, mitt projektarbete.

 

Vad var det konstigaste som hände i helgen?

Förra helgen? Det var helt klart när vi upptäckte att någon hade bajsat utanför festlokalen som vi skulle städa i lördags, helt sjukt!

 

När skäms du?
Skäms gör jag inte alls ofta, men generad blir jag hela tiden.

 

Vem är den mest kända människa du talat med?

Haha, jag har ingen aning, brandsta city släckers?

 

Vilket uttryck använder du lite för ofta?

asså

 

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?

Typ, nä inte som jag kommer på nu.

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?

Vad ska jag äta idag?

 

Vad gör du när du är ledsen?

Gråter, gråter, skriker, gråter, slår i väggar, gråter, skriker.

 

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?

Mina adidasbyxor, omg det är dem skönaste som finns. mmmmh

 

Har du någon gång slagit någon?

japp det har hänt.

 

Vad ser du fram emot just nu?

framtiden. sommaren. sol. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback