Lill-lördag?

Publicerad: 2013-03-06 i vardagen
 
Själv hade jag min igår! Drog till Hardys med grabbarna i går kväll och kollade på fotboll! Det var jag och en hel hög med killar. Köpte min första lagliga cider också, kändes rätt bra! Jag vet att det var tisdag, men en cider skadar inte plus, så måste ju någon gång vara den första? Det var trevligt sällskap, men eftersom jag inte är ett fotbollsfan någonstans så blev det rätt långtråkigt i längden.
 
Dagen idag har varit bra. Lyssnade på historian för en gångs skull, det är ett stort framsteg. Skippade dock min sånglektion idag då jag är rädd för att möta min sånglärare, tror hon kommer bli helt rasande för min tungpiercing, så skjuter helst upp det till jag kan prata ordentligt. Nu i eftermiddag så blir det centrum en snabbis först för att köpa chips och slutföra gårdagens uppdrag, sen blir det uppsatsskrivnign för hela slanten.Kul onsdag, yey.
 
Just idag, just idag vill jag ha sommar extra mycket. Saknar helsingborg lite med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback