Lördagslista

Publicerad: 2013-03-09 i vardagen
 

Upprör dig

1. Folk som skriker efter uppmärksamhet, jag blir så himla arg.

2. När folk väcker än när man sover som skönast.

3. Rastlöshet.

4. Folk som kråmar sig och håller på när det finns folk i motsatta kön i rummet.

5. När folk kallar mig mes.

Gör dig glad
1. Solen, så fort solen lyser går det knappt att vara på dåligt humör.

2. Spela gura och nynna lite
3. Bra vänner, folk som gör allt för att man ska vara glad.
4. Att jag bara har en endaste vinter kvar, sen flyr jag och slipper se snö för alltid.
5. Min kör/engelskalärare, hon är så himla härlig!

Du älskar
1. Solen måste få vara med här med.

2. Mat. Jag äter hellre god mat än godis, chips, efterrätter osv.
3. Att drömma, drömma om framtiden. Drömma om en egen lägenhet i Spanien.
4. Kläder och skor, det är helt otroligt. Om jag hade haft gott om pengar så hade jag shoppat varje dag, hade haft en proppfull gardrob, åh.
5. Mormor&morfars mat, kan äta hur mycket som helst. Dregglar bara jag tänker på det.

Du inte kan sluta lyssna på
1. Jesus Freak - DC talk
2. Son of a man - Phil collins
3. Big bang theory theme - Barenaked ladies
4. Nu får du gå hem - Stiftelsen 
5. Some nights - Fun

 

Du gjort idag

1. Sovit, sovit länge.
2. Blev väckt av telefonen, blev jätte arg.

3. Varit i centrum och handlat lite, smink och en hemlig sak.

4. Ätit honungsmacka.
5. Spelat lite gura.

Händer i helgen

1. Bio med John och Emmie, Les Miserables. 

2. Fira Ebba, sedan dra till krogen.
3. Jag ska sova riktigt mycket inatt.
4. Jag ska äta god mat.
5. Jag ska le väldigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback