Ännu en helg är slut.

Publicerad: 2013-05-05 i vardagen
 
Japp, helgen lider mot sitt slut. Det har både varit en grym helg, samtidigt som jag varit djävulusiskt arg, som jag fortfarande är. I Fredags hade jag mysbesök här, sol, film och mat. I går så jobbade jag i 4 timmar, sen hem, lite halvt ledsen så kollade jag på One tree hill i 4 timmar tills Ebba kom hit. Vi var lite arga ett tag, eller lite var en underdrivt, rätt mycket faktiskt. Men det släppte framåt kvällen när vi åkte ett gäng till helsingborg. Var framme vid 10 någon gång och åkte hemåt vid 1. Rätt bra kväll faktiskt, även om man kände sig lite seg i kolan. Var hemma halv 4 och somnade som en stock.
 
Idag har jag legat i solen hela dagen, med en filt om mig, och sovit. Vaknade efter 4 timmar, helt sönderbränd på ena sidan av ansiktet, inte as skönt. Eller snyggt heller för den delen. Nu sitter jag inne, har nästan skrivit klart min religions uppsats och har börjat på min historia. Den är svår. Jag ska skriva om en händelse som påverkat mitt liv. Och jag har valt en, en riktigt svår. Jag trodde inte det påverkat mig så mycket förens nu när jag ska få ut allt i ord. Har fått ta flera pauser då jag börjat gråta mitt i allting. Det lär bli en utmaning att få ner allt i ord, att få den klar. Men jag ska minsann klara det, för hennes skull. 
 
I better keep on going, so long gayboys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback