Can't sleep, again.

Publicerad: 2013-05-28 i vardagen
 
Inte kunnat sova på en vecka nu.. Sovit typ max 5 timmar under nätterna, som minst 1. Vet inte va det är med mig, är hur trött som helst men kan inte sova. Och uppe på detta så har jag träningsvärk i ryggen, hoppade höjdhopp idag på idrotten, första gången på typ 4 år, sen jag slutade träna friidrott. Och shit, har glömt hur himla kul det är, helt sinnessjukt. Måste börja friidrotta igen, saknar det som in i bomben. Okej kanske inte lika mycket nu när hela min rygg är helt mos, men det får man ta! Fick dock inte betyget i idrott jag ville ha, men där får man la skylla sig själv, latast i EU.
 
Jaja, vad ska man hitta på en natt som denna när man inte kan sova? Träna? Redan gjort. Se film? Redan gjort. Blogga? Håller på. Stalka allas instagrams? Redan gjort. Finns inte så mycket kvar att sysselsätta sig med va? Hade kunnat plugga, men icke för jag glömde min bok i skolan, WELL DONE SARAH! åh. Ibland är man inte för klok.
 
Yäyä. Vad taggar vi nu för tiden då? Längesen jag tog upp det.
 
Först och främst, Gisledagarna. En hel helg, konstant fylla. Det kommer bli legendary! Sen då? Midsommar alo? En hel helg i halmstad med det galnaste gänget som skapats? Även där konstant fylla, nakenbad, grillning, krogen, allt. Kommer bli epic. Men sen då? Ja ni anar inte hur mycket jag taggar min student nu i studenttider. Det enda som går runt i mitt huvud är studentklänning, balklänning, karnelevalen, hur mycket skumpa jag ska dricka på balen, hur svinig jag ska vara på studentdagen, hur hes jag ska vara när allt är över, hur fucked up hela alltet ska bli. Kan knappt bärga mig. Sen uppe på detta, när hela studentgrejset är över nästa år, vad händer då? Jo då är det fucking medelhavet som gäller, SCOOOOOREEEE!!! Slippa Sverige för evigheternas evighet, slippa vintern, bara sommar sol och fylla dygnet runt. Åh shit.
 
Taggar jag mitt liv just nu? Nej inte just mitt liv, jag taggar allt som händer i mitt huvud just nu, jä vilka planer jag smider, det är helt sjukt. ÄR HELT BOMBTAGGAD FÖR ALLTING OMG JAAAAAA HELVETE SÅ GÖTT LET'S FUCK THINGS UPP BITHCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
okej, Märks det att jag har tråkigt eller? Fuck sömnlösa nätter, nu ska jag ut och springa en sväng i skogen, det är det enda jag kommer på som kan göra att kroppen vill somna sen. SHO BRE DEN SOM HAR LÄST ALLT BORDE FÅ EN APPLÅD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback