Forgive or leave?

Publicerad: 2013-05-25 i vardagen
 
Jag tog mig upp ur sängen, yey heja mig. Körde ett gäng till Anderstorp, sen åkte jag till min fina vän. Välbehövligt. En tripp ut i skogen blev det och en skräckfilm på det, lipsara är framme igen. Världens värsta film. Eden lake, såg den i 7an och lovade mig själv att aldrig mer se den. Och jag lovar er, aldrig igen. Fyfan vad jag hatar den filmen.
 
Anyway, lite vardagsprat är la lite roligare för er än mina emomoments? Sorry about them, livet suger rätt hårt just nu, därför jag är lite nere. Hemma nu i alla fall, ensam i mitt hus, bara hunden som sällskap. Ska gosa ner mig med henne nu och hoppas att jag vaknar i morgon, bekymmersfri, eller inte vaknar alls. Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback