Perfekt helg.

Publicerad: 2013-05-20 i vardagen
 

Jag har haft en helt amazing helg. Fint väder och bra sällskap, plus lite alkohol på det. Den kunde inte bli bättre! I fredags hängde jag med Nadja och Emmie ett tag efter skolan, solade och softade. Sen åkte vi och hämtade Sebbe, Alle och Krille så drog vi till gläntan och badade, hur skönt som helst! Sen blev det brännboll med ett härligt gäng efter det. Och kvällen avslutades med fest hos Axel, nattdopp och tjöt in på småtimmarna hos mig.
 
I lördags blev det sol och bad hela dagen med bästa människorna, bakfulla som svin spenderade vi dagen i solen, på bästa sätt. Sen framåt kvällen blev det grill med Nadja hemma hos mig, förfest hos Denise, sen vidare till Axel igen för ännu en crazy night.
 
Hur bra helg som helst, fint väder, spontan grejer. Love it. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback