Sigges loge!

Publicerad: 2013-05-02 i vardagen
 
Här var det tomt, men ni kan inte förvänta er annat när det är sol ute. I Tisdags var det ju Valborg som säkert ingen missat, och jag var inte sämre än alla andra. Skulle varit tråkig och kört men blev övertalad att hänga med till Sigges premiären i stället. Så där spenderade jag min Valborg. Sjukt kul, dock lite för mycket folk för min smak, ville helst bara slå skiten ur alla.. Menmen, nu taggar vi i alla fall Björn Rosenström nästa helg!
 
Idag har de varit både Måndag och Fredag för mig, i morse kändes det som en Måndag och nu i eftermiddag kändes det som Fredag och att vi skulle knäppa en bärs när som. Låg i solen nere hos Krille, Killarna låg i bar överkropp och oknuga Sara låg med vinterjacka och filt, så det ska va. Fikade lite framåt kvällskvisten och nu är jag hemma och skriver Uppsats, har några på lager som ska lämnas in snarast.
 
Lite för mycket i skolan just nu för att min hjärna ska vilja sammarbeta, Just so you know. 
Ikväll blir det tidig sänggång sen blir det upp tidigt för att dra till Ungdomsmottagningen i morgon, roligt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback