Bra helg!

Publicerad: 2013-11-17 i vardagen
 
Min fredagkväll spenderade jag i Tranemo med mina fina vänner. Vi firade bästa Catte som äntligen fyllde 18! Riktigt rolig kväll med massa mat, spel och skratt. Lämnade min bil i Tranemo och åkte hem runt två. Detta resulterade till att jag fick åka och hämta den igår när man var lagom opepp på att köra bil. Men innan det blev det pizza, volleyboll och bakishäng med mina gosiga pojkar.
 
Tanken var att jag skulle vara nykter igårkväll men så blev inte fallet. Isa kom till mig vid 9 någon gång och då drog det igång igen. Groggar och yatzy började det med och slutade med en film hos Viccan och däckade inte förens framåt halv 7 på morgonen. Bakissöndagen har spenderats faktiskt obakis hemma hos Viccan med Isa och några grabbar, film och mys.
 
Bra helg som sagt, inte en död och lam helg där man bara legat i soffan hela helgen som det brukar se ut. Men nu blir det att ta tag i verkligheten igen och ge sig på plugget. Jag har en labbrapport som skulle vart inne i Fredags och ett informativt tal som ska vara klart i veckan som jag knappt börjat på, så lika bra att öppna chipspåsen och sätta igång hjärnverksamheten. 
 

Kommentarer
Postat av: Irene

Vilken otroligt glad , bra bild.

2013-11-20 @ 12:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback