Höstkonsert!

Publicerad: 2013-10-13 i vardagen
 
 
Då var det över, färdigt, finito.
Jag har precis sjungt med en blåsorkester framför ungefär 100 personer. Det gick faktiskt bättre än förväntat, men fortfarande falskt på vissa ställen. Men jag får vara nöjd då jag varken började gråta, svimma eller sjöng i fel tonart, vilket jag gjort de senaste gångerna jag stått på scen, så jag är nöjd. Jag är stolt över mig själv som bara vågade gå upp på scenen med min sjuka scenskräck, proud moment. 
 
Detta var även en bra övning inför kommande konserter, bland annat utbildningsmässan och jubileumskonserten vi ska ha om två respektive 4 veckor. Nu hoppas vi på att de går ännu bättre på de framträderna! 
 
Nu är det projektarbetet som ska jobbas med. 

Kommentarer
Postat av: Irene

Grattis, grattis, nästa framträdande kommer du
inte att vara så nervös. Lycka till!!!!

2013-10-13 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback