Fallskärm!

Publicerad: 2013-09-14 i vardagen
 
 Before: Nervvrak?
Chockad men lycklig. 
 Foto: Isa Öberg
 
I did it. I really did it. Jag har hoppat fallskärm. Jag kan inte smälta det, det är helt sinnes. Absolut, utan tvekan det roligaste, häftigaste och läskigaste jag varit med om! Att slänga sig ut, på 3000m höjd, rakt ut och bara falla. Bästa känslan, aldrig känt mig mer fri som då, men aldrig heller mer maktlös, helt sjukt. 
 
Btw, om det är någon mer än jag som trott det innan så smakar inte moln sockervadd. Vilken besvikelse

Kommentarer
Postat av: Irene

Grattis, det är en del i att övervinna rädsla. ---
Det ser jättefint ut på bilderna,det kanske bara
var ditt första hopp ? ! ?

2013-09-15 @ 11:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback