Fredag 14:40

Publicerad: 2013-09-20 i vardagen
 
Igår hade jag en bra kväll. Den började hos Isabelle med snack och spel med härliga vänner och slutade på hotellet med skitsnack och kissapauser. Var hemma runt tolv.
 
Jag är glad att det blev som det blev igår, allt negativt för något positivt med sig. Om jag inte blivit lämnad utanför min vänskapskrets så hade jag aldrig lärt känna de jag umgicks med igår. Sjukt härliga människor.
 
Nog om igår. Hade bara en lektion idag, så drog och åt pizza efter det och nu strax åker jag till Årjäng, 5 timmar uppåt i landet och jobbar. Ska bli skönt att komma iväg från gislaved ett tag och göra det jag gör bäst, jobba. Hoppas ni som är kvar här får en otroligt rolig och alkoholfylld helg, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback