Vi tar allt med en nypa stress

Publicerad: 2013-09-30 i vardagen
 
Hola amigos, det var ett tag sen!
Vad har jag hållt på med sen sist? Nja, inte alls mycket faktiskt, knappt värt att nämna. Men en sak kan jag ta upp och det är att jag har jobbat rätt mycket med mitt projektarbete sen sist, det tar rätt mycket tid och ork, det är en av alla anledningar till att jag inte bloggat. Sen har jag inte någon insperation heller, rätt tomt i skallen. Men det vänder nog snart!
 
Jag är väldigt stressad när det gäller skolan just nu. Jag upptäckte i förra veckan att jag inte har nog med poäng, vilket betyder att jag inte kan få något komplett gymnasiebetyg. Jag har tre olika konserter denna terminen, kan inga av låtarna, jag börjar få lite smått panik. Jag har press på mig i svenskan då jag måste få A på alla mina uppgifter om jag ska få ett A i slutbetyg vilket alla räknar med. Och vet ni vad mer? När helgen kommer då det är dags att slappna av och sova ut, då jobbar jag. I Jönköping, vilket betyder att jag brukar få max 5-6 timmars sömn natten mellan fredag och lördag. Sen på lördagen brukar jag bli medtvingad på fest vilket resulterar i lite sömn den natten med. Sen på måndagen är det dags för skola igen och stressen fortsätter.
 
Mitt liv är en enda stor stresshög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback