Baröppning!

Publicerad: 2014-04-17 i vardagen
 
Ja, ni läste rätt. Idag har jag varit på baröppning, låter spännande va? Det var det inte kan jag lova. Det var precis samma skit som gamla Higgings som låg där innan. Men vad kunde man förvänta sig av något som ligger i Gislaved? Nej precis.
 
Anyway, har bytt design nu. Jag kände att det var på tiden. Det var alltså detta som var mitt projektarbete under året, att göra en bloggdesign. Dock har jag ändrat lite saker nu i efterhand, men det var bara för att jag tröttnade på de som var eftersom jag kollade på den i cirkus 100 timmar, kul va?
 
Jag har lov nu för er som missat det, påsklov, och jag har inte gjort någonting än så länge. Men man sparar det bästa till sist har jag hört? I morgon jobbar jag min sista natt på Höganloft sen direkt efter så åker jag till Landvetter för att sedan fara vidare mot nya äventyr, sjukt taggad! Dock har jag knappt börjat packa än, så det får ju vara prio 1 i morgon, innan jag åker och hälsar på momo och mofa.
 
Nej ush, nu är det läggdags känner jag.
 

Kommentarer
Postat av: Irene

Snyggt jobbat, denna sidan var jättefin.
Ha det så kul, hälsa alla.

2014-04-17 @ 10:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback