En helg i Jönköping

Publicerad: 2014-04-06 i vardagen
 
Jag har haft en av de bättre helgerna på länge faktiskt. I Fredags åkte jag upp till Jönköping för att jag skulle upp tidigt och jobba på Torget på Lördagen, så jag förväntade mig en kväll i soffan framför Let's Dance, men icke! Syrran drog med mig till bowlinghallen med ett gäng, det var faktiskt kul, även om jag förlorade. Sen på Lördagkvällen, efter jag jobbat skulle jag egentligen åka hem, men så blev icke fallet. Vi drog och Quizzade och sen efter det på förfest och fest hos Adams polare, grymt kul kväll faktiskt! Roligt att träffa lite nytt folk och inte hänga på samma gamla vanliga ställen i gislaved, fest!
 
Vad hände annars i veckan? Jag tränade endast en gång och pluggade ansiktet av mig. Hade mitt sista kulturhistoriaprov i Fredags och jag hoppas innerligt att jag klarade det. 
 
Denna veckan då? Den kommer förmodlingen att se lika dan ut. Nu när vi har så mycket i skolan har jag inte tid och träna och ägnar varje ledig minut till att plugga, känns stabilt. Men det är bara att hålla ut. Om en vecka är det lov och då drar jag till New York, så himla gött, tagga!
 
Yäyä ska sluta babbla om onödiga saker och istället skriva på mitt tal. Ciao bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback