Påsklov!

Publicerad: 2014-04-14 i vardagen
 
 I Torsdags gick jag på Påsklov, så sjukt gött. Nästan 2 veckors ledigt för min del innan slutspurten drar igång. I fredags tog jag och åkte upp till Jönköping, hade med mig John upp och dumpade honom i Bankeryd innan jag drog till Hanna. Vi skulle quizza men det blev inte så då det var fullt, så vi gick och handlade istället och drog till Simon och grillade och bara umgicks. Runt 11 tror jag vi gick hem och då var det bara för mig att sova en blund för att sedan ladda om för jobb. Jobb i 9 timmar sen skulle jag egentligen åka hem, men jag blev sugen på en kväll på krogen så stannade hos Hanna! Vi drog till stallet, lagade mat och fixade oss innan Hannas kompisar kom och så var förfesten igång. Dock så glömde vi att vi skulle till krogen så förfesten höll på hela kvällen haha. Kul kväll.
 
Idag har jag faktiskt tagit tag i mitt liv och städat en skvätt. Det var rätt välbehövligt då jag tror att jag inte städat sen julstädningen haha.
Ikväll blir det monopol med mina babes. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback