1 step forward, 2 steps back

Publicerad: 2014-01-29 i vardagen
 
Är inne på min andra träningsvecka nu och det går hur bra som helst, men det är dock det enda i mitt liv som går bra just nu. Äta nyttigt går icke, hålla mig borta från cigaretter och alkohol går icke och plugga går icke. Så, eftersom träningen är det enda som går bra just nu så ska jag hålla fast vid det. Jag SKA klara de här två månaderna med Insanity, så är det bara.
 
Jag har även tagit ännu lite inspiration av Sanne, som inspirerade mig till att börja med insanity, jag har börjat kolla på i form med Anna Anka. Även fast man inte kan tro det så är det faktiskt otroligt inspirerande att se! Och på tal om det, så ska jag slå på ännu ett avsnitt nu.
 
Besök Sannes blogg här!

Kommentarer
Postat av: Sanne Rumpunen

Underbart :D fan vad roligt att du blivit inspirerad! Är helt övertygad om att du kommer klara det! Ingen tvekan alls!!

2014-01-29 @ 22:27:36
URL: http://nattstad.se/sannerumpunen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback