Cardio Recovery!

Publicerad: 2014-01-23 i Träning
 
Svettig och go!
Idag blev det recovery, rätt gött, inte lika upptempo som de andra dagarna, men träningsvärken dödar mig fortfarande. 
 
Annars då? Har varit på turné nu i två dagar med esteterna. Rätt roligt men ändå så långtråkigt, så det är skönt att det är över. Något mer som är skönt att det snart är över är mitt himla pluggande till mitt tredje omprov som jag ska ha i morgon. Pluggat sönder mig den här senaste veckan så det ska bli skönt att få det överstökat. Ja, om jag klarar det då vill säga, vilket jag hoppas innerligt på att jag gör!
 
Nej, nu ska jag återgå till plugget sen blir det tidig sänggång, helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback