Here we go again!

Publicerad: 2014-01-19 i Träning
 
 
Nu ska det bli ändring! Fast hur många gånger har man inte sagt det? Alldeles för många. Men det är värt ett försök i alla fall! Jag har en kompis som rekomenderat ett träningsprogram, Insanity, så det tänkte jag börja med! Det sägs vara helt sinnessjukt jobbigt, så får se om jag pallar med det, men jag ska försöka i alla fall!
 
Vill ha tillbaka mina muskler känner jag. När man inte ens kan göra en pushup med klapp längre då har det gått för långt. Så, i morgon kör vi!

Kommentarer
Postat av: Sanne Rumpunen

Vad kul att du ska prova Insanity! :) Lycka till :D och håll ut, det är inte lätt men det tror jag absolut du klarar av! :D

2014-01-19 @ 21:45:21
URL: http://nattstad.se/sannerumpunen
Postat av: nyfiken

Hur följer du de träningprogramet eller vad hittar man själva träningsprogramet? och hur går man till väga?
tacksam för svar.

2014-03-26 @ 10:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback