Jag är inte jätte frisk.

Publicerad: 2014-03-03 i vardagen
 
Jag har känt ett tag att jag inte varit på topp, varit seg i hela kroppen, mått lite halv bra och idag gick det till en ny nivå. När jag vaknade i morse så hade jag snor i hela hjärnan kändes det som, så stannade hemma. Sen framåt eftermiddagen började illamåendet smyga sig på och sen låg jag och besökte porslinet på toaletten i några timmar, jag gillar livet just nu.
 
Idag blir det fjärde dagen jag inte tränar, mår väldigt dåligt över det men hoppas att jag har orken att ta tag i det snart igen. Nej, nu måste jag sova lite till känner jag, innan något otrevligt maginnehåll kommer upp igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Irene

Hoppas du mår bättre idag.

2014-03-04 @ 09:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback