Söndag, 30 Mars.

Publicerad: 2014-03-30 i vardagen
 
Solen skiner, värmen stiger och våren är påväg. På Tisdag är det April, helt sjuk.
 
Yäyä anyway, vad har hänt den senaste veckan då?
Måndag: Två lektioner, solning, film och ett T25 pass.
Tisdag: Joggingtur, 1 lektion, jobb och ett fyspass.
Onsdag: 2 lektioner, solning, plugg och mitt första X-fitpass.
Torsdag: 1 lektion och gym.
Fredag: 1 lektion, gymmet, jobb på nattklubb.
Lördag: Jobb i Jönköping, Grillning och nykter utgång.
Söndag: Sovmorgon och fika i solen.
 
Min vecka har faktiskt varit grym. Lite skola, mycket träning! Helgen däremot har varit en pina, men ändå så sjukt kul. I fredags jobbade jag ju på nattklubben på höganloft, lite folk så det var rätt långtråkigt, men ändå soft. Slutade vid 4, drog direkt upp till jönköping för att jobba på torget där. Packade upp mina saker och var klar vid typ 8, då drog jag upp till min syster för att få mig lite sömn men det gick ju inte as bra, max 2 timmar, så drog ut till Torget igen där pappa hade sålt ensam och hjälpte honom och packa ner istället. Åkte hem och var hemma typ 4. Nadja kom till mig så grillade vi lite sen blev det förfest, fest och nästan efterfest, nykter. Jag hade en as kul kväll, kände mig dock lite full just för att jag inte sovit något. 2 timmars sömn på 42 timmar, det gör jag aldrig om igen kan jag lova!
 
Aja, är ledig i morgon så ikväll blir det film och godsaker ikväll så blir det gym och solning i morgon. 

Kommentarer
Postat av: CbgJllRW

CbgJllRW
[url=http://www.8G137z8W20JGT1i9eIcfOm.com/]CbgJllRW[/url]
CbgJllRW http://www.8G137z8W20JGT1i9eIcfOm.com/

2015-01-14 @ 18:35:12
URL: http://www.8G137z8W20JGT1i9eIcfOm.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback