Malta facts

Publicerad: 2014-11-26 i good to know
 
Läste igenom gamla fakta om mig som jag lagt ut innan jag flyttade till Malta och insåg rätt fort att jag har ändrats sjukt mycket sedan jag kom hit, så jag tänkte bjuda på några Malta facts om mig, read and smile.
 
Sverige: "Blir ofta väldigt arg när jag är alkoholpåverkad" 
Malta: Icke sa nicke, that side of me is gone! Hemma kunde det inte gå ner ett glas vin innan jag blev förbannad på något och skulle ut och härja och slåss. Här har jag inte blivit frustrerad en enda gång under fyllan sedan jag kom ner hit. Malta måste vara bra för mitt alkoholintag.
 
Sverige: "Jag får sällan finnar"
Malta: Bullshit. Jag har aldrig haft så mycket finnar som jag har haft här nere. Malta är inte bra för mitt ansikte.
 
Sverige: "Jag har aldrig varit kär"
Malta: BIG HYPE! Sara är kär för första gången! Den ni? Det trodde ni inte va? Malta var tydligen riktigt bra för mitt kärleksliv.
 
Sverige: "När jag är ensam hemma är jag i högsta grad en städnarkoman"
Malta: Ha ha ha. Fyfan, bävrar för att städa hela tiden, skjuter upp det så länge som möjligt. Malta är inte bra för mitt hushåll.
 
Detta är några av få saker som ändrats sedan jag officiellt blev Maltabo. Till det bättre eller sämre? 50/50 tror jag nog faktiskt, vissa saker skulle jag gärna slippa, så som finnar. Men att hitta kärleken kan nog överväga det mesta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback