Första dagen avklarad.

Publicerad: 2014-09-12 i My life on Malta
 
Jag landade vid 15:00 igår, Chefen hämtade mig på flygplatsen. Vi åkte till kontoret och kollade läget sen GICK vi i 31 graders värme med mina resväskor till lägenheten, sheeeet asså svetten ba rann, hade inget smink kvar i ansiktet när vi kom fram hahaha sinnes. Anyway, lägenheten är fin, ligger inte alls långt från havet. Jag har eget rum än så länge så det är skönt osv, men dock har AC:n inga batterier i sig så det måste jag gå och köpa, tusen grader där inne inatt. 
 
Näst intill så fort jag ställt in resväskorna på rummet drog jag ut på upptäcksfärd i området. Jag gick ner till havet och gick en runda där, hur fint som helst! Dock när jag skulle hem igen så fick jag inte upp lägenhetsdörren hahaha, låset var helt konstgt så satt i trappuppgången tills dom andra jag bor med kom hem från jobbet så fick dom ha en snabblektion i hur det fungerade.
 
Nej. nu ska jag dra och handla så jag kan få i mig lite frukost, sen blir det nog havet en sväng! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback