Första Måndagen på solsidan

Publicerad: 2014-09-15 i My life on Malta
 
Ja, hola amigos, då har man hunnit landa här på Malta lite, dock inte hunnit vänja sig vid värmen, men det kommer!
 
så, hur är det här nu då? Folket här är nice, speciellt mina 4 roomies. Staden jag bor i, Sliema är fetmysig och vattnet är as varmt. Men vad har vi hittat på sen jag kom hit då? I helgen har vi hängt på Surfside nästan hela tiden, en fet plats vid havet. Vin, sol och bad För fulla muggar! På kvällarna har det blivit massa vin med härliga människor från jobbet, jag och en till har dock inte hängt med ut till bargatan framåt natten då vi har gått och blivit sjuka, så vi har stannat hemma och myst till en film istället.
 
Ja på tal om sjuk, jag har gått och dragit på mig ACsjukan. Täppt i näsan, halsbränna och rethosta, bra start på vistelsen! Detta gjorde inte min första dag på jobbet så enkel heller, för den var ju idag med. Vi började 10 I morse med utbildning och fick framåt 5 ansluta oss till resten av de anställda och börja ringa. det var längesen jag var så nervös asså, mådde riktigt illa, och det släppte inte efter första samtalet heller, ush. Men lättare blev det, men inte mycket. men det släpper nog framåt slutet av veckan. En av oss nya drog en order idag iaf, massa applåder till henne!!
 
När vi kom hem från jobbet blev det idol live och nu blir det snart Paradise, sen läggdags så jag hinner vila ut till andra jobbdagen i morgon.
 
Vi hör någon gång när tiden räcker till, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback