Beautiful Tuesday

Publicerad: 2015-02-10 i vardagen
 
 
Fin kväll denna Tisdag.
 
Utbildningen går bra, endast en halv vecka kvar sen går vi ut på golvet och börjar arbeta på riktigt. Det börjar bli otroligt nervös, men ser även fram emot det något otroligt!
 
Annars fortsätter livet här som vanligt, mina dagar består av jobb, matlagning och sedan sängdags, inte jätterolig vardag just nu men det tar sig snart! Mor och far har bokat biljett ner i mitten av Mars så då blir mina dagar lite mer händelserika i alla fall!
 
Ska förhoppningsvis kolla på lägenhet i morgon då, vårt nuvarande kontrakt går ut snart så vi letar efter en större lägenhet. Ser fram emot att flytta och få ett eget rum som man kan kalla sitt eget, sooo excited!
 
Nej nu ska jag sluta tjöta och förbereda mig för sänggång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback