Lite tjat

Publicerad: 2015-02-05 i vardagen
 
Mysmode is on! Lagade nyss mat, så magen är mätt och go och nu är det snart pretty little liars och en måste maltesers som gäller.
 
I morgon går jag in på min sista dag på min första jobbvecka och än så länge känns det faktiskt super! Vi har ju utbildning nu de första 2 veckorna så det är mycket i huvudet just nu och många frågetecken, men det klarnar nog längs resans gång! Väldigt mycket nytt och väldigt intressant. Vi var ute på golvet och satt med en annan agent en stund idag och det var otroligt lärorikt att se hur allt fungerade i praktiken, så taggad tills jag själv sitter där!
 
I morgon är det beer Friday på kontoret, alla samlas på the top floor och tar en öl och umgås. Där tittar jag nog förbi en stund, skulle vara roligt att träffa alla som jobbar på de andra avdelningarna också! Men sen blir det nog tidig sänggång dock då jag ska upp tidigt och ha möte med banken, ska äntligen öppna ett bankkonto efter såhär 4 månader! Det blir nog en trip till Valetta också när jag ändå är ute, måste fixa busskort och maltesiskt ID-kort också. Lördagkvällen bjuder även på en utekväll med några från kontoret, lite drinkar och sånt gott, blir nog trevligt!
 
Det är mycket att se fram emot nu! Jag har även en liten hemlis som även ni kan se fram emot, men detta händer inte förens om drygt en vecka, så det får vara en hemlis lite till, så både ni och jag får längta lite!
 
Nej, nu ska jag sluta babbla och återgå till mitt mysmode.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback