Tidig morgon med ärenden.

Publicerad: 2015-02-07 i vardagen
 
Efter jobbet igår gick jag och några kollegor upp på the top floor och tog varsin öl, är det beer Friday så är det! Efter några timmar där bestämdes det att ett gäng skulle till Valetta och testa utelivet där och ett gäng skulle till Bargatan i Paceville. Jag däremot, tog bussen hem, lagade lite mat, tog ett glas vin och körde allsång med Nathalie och Sebbe. Tidig sänggång som sagt tack vare dagens öventyr, en trip till banken och en trip till Valetta. 
 
Nu nu känns det som jag snart är klart med allt det praktiska jag behöver göra innan jag kan slappna av. Bankkonto är fixat och busskort lika så. Nu är det bara maltesiskt telefonnummer och ID-kort som behöver fixas men det får bli nästa Lördag.
 
Klockan är inte ens 11 och jag har redan hunnit med allt jag ska göra idag, så nu får jag unna mig lite popcorn och en film!
 
<- Dagens mys | Gårdagens kontorsstil ->
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback