En andra chans

Publicerad: 2015-01-20 i vardagen
 
Detta känns helt otroligt. Jag har fått en andra chans! På Lördag sitter jag återigen på planet ner mot Malta, mot ett nytt jobb, nya utmaningar och en andra chans helt enkelt.
 
Varför just tillbaka till Malta? Varför inte något annat land? 
Jag känner mig inte riktigt färdig där. Jag lämnade det lite halvdant, och det tycker jag inte om. Sen så kan ju även pojkvännen och vännerna där nere ha varit en bidragande faktor.
 
Vad ska du jobba med?
Jag har fått jobb på Betsson som supportagent! 
 
Vart ska du bo?
Jag ska bo hos världens bästa Nathalie i ett fint penthouse i Sliema.
 

Jag är överlycklig! 
Men innan jag kan stiga på flyget är det otroligt mycket jag måste fixa hemma i Sverige först. Skriva på massa papper, ta id-bilder, lösa med arbetsförmedlingen, packa, handla, ja hur mycket som helst! Är otroligt stressad och kan knappt bärga mig till Lördag när allt är löst och jag sitter på flygplatsen.
 
Nu har jag samma problem som jag hade för 5månader sedan när jag flyttade första gången. Vad har man med sig? Det här med att packa är verkligen inte min grej. Står väl där på Fredagkväll med panik precis som sist.
 
haha, anyway, nu ska jag ta tag i mitt liv och duscha.
ciao amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback