Mamalta

Publicerad: 2015-01-27 i vardagen
 
Bjuder på tre bilder från i Söndags, satt ute på vår maffiosobalkong och njöt av solen hela förmiddagen.
 
Igår var inte en jätte produktiv dag direkt. Jag vaknade relativt tidigt, käkade frukost i solen och sedan gav jag mig ut på upptäcktsfärd. Tänkte att jag skulle lokalisera vart mitt nya jobb ligger, och shit, efter många om och men hittade jag, tar bara 45 minuter att gå från lägenheten, yey. Gó morgonpromenad jag kommer få! Passade även på att handla lite käk när jag ändå var ute. Fint väder när jag gick in i affären, regnade när jag kom ut. Typiskt Malta haha.. Resten av dagen låg jag bara inne, latsara.
 
Idag kommer nog förmodlingen bli lika oproduktiv. Men man får la passa på så länge man är ledig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback