Ignorerade känslor.

Publicerad: 2012-12-18 i vardagen
 
Har jag bara lurat mig själv hela tiden? Har jag bara ignorerat det och skjutit känslorna åt sidan just för att det är enklare? Det skulle aldrig funka. Och det är det jag sagt till mig själv i över två års tid nu. Men de senaste dagarna har skalet fallit av och de undangömda börjar titta fram, det som funnits där all along.


Hemkommen från en skoldag full med julmusik och några timmars jobb. Nu blir det skriva klart min näst sista uppsats för terminen och sedan börja fixa mig och dra iväg på tomtefest! Och nej, jag skulle inte gått dit. Men igår blev vi peppade så vi bestämde oss i förmiddags för att gå. Nu efter några timmar är jag inte alls pepp längre. Men efter några cider och lite glögg kanske humöret stiger!
 
Ha en asbra kväll bröder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback