random

Publicerad: 2012-03-06 i good to know
 
Vem kysste du senast? - martin
Vem får dig alltid glad? - mina bebisar
Vem skrev till dig på facebook senast? - skitcatrin :*
Vem skrev till dig på msn senast? - sam
Vem är din bästa vän? - har ingen bästa vän, har många nära.
Vem ringde dig senaste? - papi
Vem i din klass prata du med senast? - catrinis
Vem älskar du? - min familj
Vem hatar du ? - hatar ingen.
Vem skulle du vilja byta liv med? - ingen.
Vem kramade du senast? - haris
Vilken kändiskille vill du helst dejta? - eric saade
Vilken karaktär i en film/serie hade du velat vara? - james bond
Vem bråka du senast med? - vet inte asså
Vem saknar du? - veronica
Vem har du inte träffat på länge? - nina, anna och resten av jerseyfolket<3
Vem var du med senast? - catrin och emmie
Vem gillade en bild på dig på facebook senast? - manfred
Vem puffa dig på facebook senast? - richard karlsson
Vem vill du återuppta kontakten med? - emelie
Vem skulle du först berätta  till om du blev gravid? - min syster
Vem vill du träffa nu? - min sötis
Vem delade du senast en dricka med? - nettan
Vem la du senast in på din kontaktlista på mobilen? - adam such
Vem drack du alkohol med senast? - nettan, catrin, ida, bullen, affe, jv, mathilda, clara och några mer
Vem vill du festa med? - mina homeboys
Vem är nummer 8 i din kontaktlista på mobilen? -andreas kristiansen
Vem är den bästa bloggaren? - /care
Vem förtjänar inte att vara kändis? - /care
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är as fula..
Vem sjunger bäst av dina vänner? - alice fucking forsman, helt klart
Vem vill du sova med inatt? - min sötis
Vem vill du ha en myskväll med? - en speciell person
Vem ska du träffa imorgon? - mina homeboys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback