Tisdag.

Publicerad: 2013-03-26 i vardagen
 
Gick ner till jobbet innan helt i onödan. Väl där nere så insåg jag att jag var ledig idag, smart drag där. Väntade dock där nere i två timmar för att få skjuts till Willys efteråt, köpte choklad och jordgubbar, välbehövligt ibland. Speciellt efter en dag som denna. Det gick sjukt dåligt på naturkunskapsprovet, fick sen ett samtal av polisen och uppe på detta så fick jag reda på att en nära till mig är riktigt sjuk. Gillar inte denna dagen alls, vill bara att den ska vara över.
 
Sebbe, Elin och Ebba kommer hit snart och förhoppningsvis piggar det upp mig lite. Behöver nog lite sällskap en kväll som denna, mår riktigt dåligt, dagen har bara gått utför idag. Ush.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback