skulle städa mitt rum, men så hände detta

Publicerad: 2012-01-09 i vardagen
 

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: de ställer ja varpå heter Baståsen o ligger vid halstahammar/västerås..

Tycker absolut att du ska försöka digpå ett sommarjobb som ungdomsledare, dock kör dom oftast med en- så gäller att kunna säga ifrån emellanåt- vilket jag inte kunde o därförblevaningen överkörd emellanåt..



Jag vet att ja vart aningen trött av att jobba från halv 7 på morgonen till Tidigast 10 på kvällen o ha en timmes vila på dagen... oftast somnade jag runt2-3 ibland senare ( pga att jag mådde dåligt med ångest o skit)

Jag kan avråda dig från attsöka till detta stället, ja vet folk som jobbat där för fleera år sedan, odom mins det änidag..

MEn pröva o sök runt tilllite olika, trotts att jag hatade ställetja va påsåhade det ju sina roliga stunder (:

jag mejlade runt till fleraolika ställen på www.ridlager.org



Önskar dig lycka till o att du hamnar på ett bra ställe! :D mvh

2012-01-09 @ 18:01:46
URL: http://malinjohannisson.bloggplatsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback