Jag tar vara på de sista sommarlovsdagarna.

Publicerad: 2013-08-16 i vardagen
 
Det gör jag faktiskt, så mycket som det går med en dunder förkylning. Det borde ni också göra, inte ligga hemma och kråma er över att skolan börjar på Tisdag. Jag har bara ett år kvar i det förbannade helvetet, ett enda, sen är jag fri. Fri från skolan och fri att lämna landet. Bara det gör att jag skulle kunna börja skolan idag bara för att påskynda processen.
 
Det jag skulle göra på lördag blev inställt, flygplanet har gått sönder så jag fick skjuta upp det till den 31 augusti, dagen innan jag sätter mig i ännu ett plan. Den helgen är om något fullspäckad! Längtar något otroligt faktiskt.
 
Men nu tillbaka till nutiden. Ikväll åker jag och några kompisar till min stuga, bara för att koppla av innan stressen sätter igång. Godmat och gott sällskap kan inte bli annat en perfekt så här sista helgen innan skolan börjar.
 
Jo juste! Jag har råkat beställa en el-cigg, någon som har testat på det och vill ge sin åsikt om de? Miss Sara Rydh ska försöka sluta röka återigen och ska ta tag i hårdhandskarna. När man gjort slut på hela sin lön på bara mat och ciggaretter så känner man sig både dålig och fet. Men mat gillar jag för mycket så det får va kvar i mitt liv, ciggaretterna är det andra bullar med! Dom ska bort. Så, om du testat el-cigg så får du gärna slänga en en kommentar! thanks bro's
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback